Tjobre!

Hahah, ofta man säger tjobre nu för tiden ... :p 
aja, jag skrev det idag iaf, men jag sitter här och kikar in facebook lite, har nyss vaknat och ska nog gå och fixa mig snart, jag ska ta bussen klockan 07:47, så jag måste bli klar tills jag ska gå och då är hon 07:40 ;) 
Men idag ska jag vara med Lorin iaf, hehe, jag har varit med henne hela veckan, ska vara det hela veckan ut kanske :p <3
men ja, hon ska ju sova här iaf , om hon får såklart, men det tror jag :)<3
så nu ska jag ta ut mina flätor jag har i håret för att det ska bli lockigt/vågit eller hur man säger :p 
sen ska jag göra frukost och dra min iväg till skolan.. -.-
jobbigaste dagen ever, vi går ju förfan 7 timmar och 40 minuter, med världens tråkigaste lektioner, förutom en! och det är bild .. :) <3
och ni får väl dagens outfit senare idag, kanske när jag kommer hem eller nåt :) 
om ni läste min blogg igår så ser ni ju att jag bara får sitta 2 timmar om dan.... enligt pappa, men det tror inte jag, för jag ska sitta vid datan i natt  med Lorin :D <3
hehe :D <3 men nu ska jag dra och fixa mig , puss hej leverpastej :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0