hoppas jag inte har feber då..

Hej, jag gör ett inlägg idag iaf, fast jag kanske sa att jag inte skulle ha sån bra uppdatering för att jag inte hade nånting att skriva om , men jag har en sak att säga... eller två saker kanske, den första är att jag är skit glad för båda sakerna, och den första saken jag är glad för är att brynäs vann igår, silfverberg gjorde 4-2 i öppen kasse :D<3
men jag är ändå ganska besviken/sur för att Calle gjorde typ inget bra den där matchen, man hörde ingenting av han liksom, iaf itne mycket, han hade ett skott på mål, sen var det inge mer med det .. :/ 
och nu står det 1-2 i matcher mellan Färjestad och Brynäs :)<3
får hoppas att dom vinner på söndag med, alltså imorgon ;p<3
och den andra saken är att min feber har gått ner, men om jag fortfarande har feber på måndag måste jag gå till helsocentralen... Fuck, jag vill inte gå dit, hoppas jag inte har feber då, jag vill verkligen inte det, det kan ju va farligt ju.. eller så är det bara jag som tycker det kanske.. :p
men ah, det är iaf skit bra att den har gått ner nu ! ^^
men nu ska jag nog ta och ......
jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, kanske läsa bloggar , det är kul! 
ha det bra, hejs! :*


den här bilden är ganska gammal... <3

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

jätte söt bild!

2012-03-31 @ 15:00:18
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på fb just nu är vi 210 medlemmar men ju fler ju roligare blir det eller hur? kram

https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-03-31 @ 20:01:40
URL: http://mylifeasliniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0