åååååh, bästa!

JAAAAAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 
 
 
VÄRLDENS BÄSTA BRYNÄS! 
 
ÄNTLIGEN VANN DOM SIN FÖRSTA SEGER PÅ 6 MATCHER PÅ HEMMAPLAN! 
OCH SIN FÖRSTA SEGER PÅ 12 SENASTE MATCHER! 
 
JAAAAAAAAAAAA, BRYNÄS ÄR BÄST, BRYNÄS ÄR BÄST BRYNÄS ÄR BÄST I GÄVLE IGEN!! 
 
haha, fråga mig inte vad den där låten kom ifrån, för jag har ingen aning själv, haha! 
 
Men iaf, dom förlorade ju på 8-1 på bortaplan i lördags! 
men nu har dom vänt på trenden! 
 
nu vann dom med 5-0 på hemmaplan! 
 och nu kommer dom vinna här framöver! 
 
äntligen brynäs äntligen! 
 
 men nu äter jag frukost och är sjukt glad, och jag ska komma till skolan och vara den gladaste där! 
tror ni på det?
 
haha, jag vet inte jag, men jag hoppas på det iaf, för igår hade jag ont i huvudet, men inte idag, hoppas jag! 
men nu kör vi bara! 
jag ska gå och sminka mig nu, så ha det bra pusssssssssssss <3
BRYNÄS ÄR BÄST BRYNÄS ÄR BÄST BRYNÄS ÄR BÄST I GÄVLE IGEN! 
nej, där kom låten igen..
haha, känns som om jag bara sitter och skriver sångtexter här, haha..
hehe, bästaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0