ÅÅÅÅÅH JAG KOMMER ALDRIG KLARA DET!

Godmorgon! 
 
Jag har vaknat nu, och klätt på mig, satt upp håret, ätit frukost, satt i linserna, så nu har jag bara blogga och sminka mig kvar! 
asså jag har ganska mycket och göra egentligen, men ändå så hinner jag.. haha lite konstigt..
 
men jag sitter typ mest vid mobilen nu och chillar lite såhär på morgonen, innan jag ska in på toaletten och sminka mig, för jag ska ju ha hemkunskap idag, och det är typ ett halvt prov för att jag ska laga en maträtt åt den som jag jobbar tillsammans med annars..
asså nej, jag kommer inte klara det här! 
fast jag ska bara laga kyckling och ris, men jag kommer typ bränna allting, hehe, måste hålla utkik.
 
men ja, det är typ det jag ska göra idag, och jag måste skynda mig nu, för att jag måste packa min väska för vi har idrott idag, och går till 16:00, asså ååååååååh, det suger..
men haha, ah, nu ska vi inte vara negativa, vi ska vara posetiva! 
 
men ah, nu ska jag gå och sminka mig, ni får ha det så bra! 
 
PUSS 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0