ÄCKELLÄRARE

Hejsan på er fina läsare! 
 
Jag sitter hemma hos Lorin nu, Jag vet att jag inte har bloggat idag, men det är för att det var ju första dagen i skolan ju, och jag somna inte direkt tidigt igår, vettefan varför, men aja, iaf, och sen gick jag ända till 16:00 idag, och jag pallar verkligen inte våran jävla äckellärare, vill ha tillbaka våran gamla lärare, hon var mycket bättre, fast hon luktade illa ur munnen, hon behövde nog en tandborste eller nånting.. haha..
men våran nya lärare får man inte ens prata för,, hon bara: TYST nu, jag får ont i huvudet, blir yr osv.. 
haha, men skitsamma, nu ska jag iaf gå ut med Lorins hund, han får typ damp nu, och ni får ingen bild heller eftersom att jag bloggar från hennes dator, och hon har inga bilder på mig, hoppas jag.. men jag bloggar senare ikbäll. puss ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0