ÄLSKADE HUND

Hejsan på er!
 
 
Jag bloggar från Lorins data nu, för att jag är hemma hos henne..
och vi ska sminka och fixa hennes lillasyster för att hon ska på halloweenfest, och jag ska sminka henne, eller Lorin vill iaf att jag ska göra det..
men jag vet inte vi får se..
men iaf, idag var det ju sverigematch igen, som jag sa imorse och tyvärr förlorade dom den igen, haha, dåliga sverige är då.. 
men det är dom andra som förstör, det är Calle som är bäst, men ja, han är grym!
men ja, det var inte det jag skulle berätta jag skulle berätta att jag har äntligen fått en hund! 
han är nå grymt jävla fucking söt, han är så jääääävla sprallig, och tokig, osv.. asså han är helt ärligt talat galen!
vi vet inte vad den ska heta än, men eftersom jag bloggar från Lorins data så kan jag inte lägga in bild på den nu, jag lägger in bild på den ikväll, pusshej ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0