asså 2-3 år, vad ska jag göra?!?!

Godmorgon på er!
 
 
Jag har nyss vaknat för jag inte kunde sova.. haha vet inte varför....
 
eller jo, juste jag är ju så jävla snuvig så det finns inte ! 
asså jag har varit snuvig i nästan 2-3 år nu, och det har fortfarande inte gått över, och jag har använd allergi nässpray, vanlig nässpray, eller inbland har jag inte tagit någonting alls..
men ingenting av det fungerar, vafan ska jag göra? :(
men aja, skitsamma.. 
 
Idag ska jag iaf vara med Lorin, haha vi har varit med varandra varje dag, enda sen i onsdags, och hela veckan ut...
men vi gillar och vara med varandra, eftersom vi är bästavänner, går det inte och släppa varandra, men en sak är så himla jobbigt, vi göra aldrig någonting typ, när jag åker hem till henne helt plötsligt så sitter vi bara vid mobilen, och sen åker vi hem till mig, och sitter vid mobilerna där, ibland målar vi naglarna också, och det är ju bra, men vi gör nästan INGENTING annat, asså helt seriöst, vi måste komma på någonting någongång.. men aja, vi får se iaf, jag ska försöka tänka så mycket som det bara går, men vi ska iaf ut och gå/jogga idag, när hon har vaknat.. vi får se när hon vaknar iaf, nu ska jag ta någonting och äta för jag är grymt hungrig..
 
men jag bloggar senare idag, och då kommer bilderna på hundarna, då får vi se vad som händer innan jag bloggar nästa gång, men haha, ja..
Ni får ha det så bra! 
så hörs vi! 
 
 
PUSS 
 
 
slänger in en bild på mig från instagram! 
och om ni vill veta vad jag heter där, så heter jag callesbbrruudd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0