BILDBOMB PÅ HUNDARNA

Hejsan på er!
 
 
Jag är med Lorin nu , och vi sitter typ och kollar på videosar på youtube, och det är väl rätt okej. 
Men jag tror att vi ska ta och göra någonting nu, men vettefan vad.. :p
Vi har bakat maränger idag hemma hos henne, för att vi brukar typ alltid baka här, men det är ju på grund av att jag är laktos och då är det ganska svårt och äta och baka hemma hos andra..
men vi hittade på maränger iaf, och dom är faktiskt jävligt goda! 
dom liksom smälter i munnen.. det är såååå gott! 
men aja, det vad inte det jag skulle skriva om, jag sa ju tidigare idag att jag skulle lägga in lite bilder på hundarna, Pepsi & Valle :D
 
så om ni vill se, bläddra ner :)
 
 
 
 
Här är min hund, Pepsi, så jävla fucking söt!
 
 
Det är Valle! och han är också grymt fucking söt! 
 
nu kommer det bilder på bäda :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nu kommer sötaste bilden på Pepsi 
ÅH SÅ SÖT! 
 
 
 
 
 
jag kan inte sluta titta på bilden, så jävla gullig! 
ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA PEPSI <3

Kommentarer
Postat av: Angie & Mimmi

Jag och min bästavän Mimmi har precis startat en blogg, kika gärna in och kommentera gärna vad du tycker om den. Det skulle göra oss sjukt glada. ♥

Svar: Visst kan jag göra det :)
Elvira Bonnevier

2012-11-11 @ 20:39:35
URL: http://mabucketlist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0