BRÖT IHOP PÅ FORBOLLSPLAN

Hejsan på er! 
 
Jag tänkte ta och blogga lite nu, och jag har inget speciellt och skriva om, haha, bara att jag har varit i skolan, och hade lika tråkigt som vanligt, hejdå.
 
hahhahhaha, nej va ful jag är..
men ah..
 
När jag kom hem från skolan satte jag mig direkt vid datan, haha, för att jag är typ beroende av min dator nu..
men jag vettefan varför, för att jag vill typ se Calle osv..
för jag har han som bakrund.. och då får jag se han varje gång jag loggar in på datan! 
så ja, det är roligt! 
men sen har jag inte gjort så mycket mer, har bara varit ute med Pepsi, och vi sprang som galningar på fotbollsplan, asså jag blev helt slut, seriöst, jag typ bröt ihop mitt i..
men min syrra var med som tur var..
hehe, nerå..
men ah..
 
När jag kom in, spelade jag och mina syrra Wii, och det är väl okej.
fast vi hade asroligt för att vi hade suttit fast på en bana på Donkey Kong, men den klarade vi nu, vi klarade till och med en boss. och vi blev såhär asglad! 
men det var roligt iaf! 
 
Och sen har vi duschat Pepsi också, han reagerade inte med tänderna iaf, asså han bet inte oss.. men vi var ju tvungen och locka med godis första gången, för att det var första gången vi duschade honom.. 
men nu är det mat, så jag ska gå och äta, men ni får ha det så bra så bloggar jag senare! 
ha det bra, pusshej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0