CALLE ACCEPTERA MIG PÅ INSTAGRAM

Hej! 
 
tyvärr förlust, jag vet att dom spelade bra i första perioden.. iallfall dom första 10 minuterna..
men sen.. (NNNNNN)
ah, det ska föreställa tumme ner.. 
men det gick inte så bra..
men iaf, det blev väldigt mycket mål i den här matchen och det blev 5-6..  
men det blev i förlängningen så vi fick med oss 1 poäng iaf, men om dom fortsätter spela såhär och inte tar nå vinster så kommer det inte bli nå bra till slut...
men iaf, dom ledde hela tiden, men i sista perioden var honken inge bra alls.. asså seriöst, han ställde sig upp och släppte in ett mål mellan benen och sen kom det ett skott från blålinjen och den släppte han också in, ohc det var ingen alls framför mål, men aja..
får väl ta nya tag nästa match..
 
Men nu blir det en helt annan grej och det är att två kompisar till mig står vid läkerol arena och väntar på att Calle ska komma ut från omklädningsrummet, och dom ska verkligen fråga han om han kan acceptera mig på instagram.. asså helt seriöst, jag kommer dö, men hoppas han inte är sådär kaxig osv..
har hört lite sånt där.. att han kan vara lite kaxig sådär.. men mina två kompisar har iaf knäppt kort med Rahm, Lindholm och Widing, nu väntar vi bara på calle, och tänk om han accepterar mig på instagram! 
ASSÅ SERIÖST JAG KOMMER DÖ! 
HELT ÄRLIGT TALAT! 
WOSHAAA!!
NEJ VA KUL JAG KOMMER DÖÖÖÖÖ RÄDDA MIG NÅGON!!! JAG GRINAR FAKTISKT HÄR NU, SHIT JAG KAN INTE ANDAS HÄR..
MEN AJA, JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT HAN ACCEPTERAR MIG, 
men nu får ha det så bra, jag tror att det här var mitt sista inlägg för idag, men ni ska jag kolla på "Så mycket bättre"

ha det bra nu! 
PUSSHEJ <3
 
aja, ha det bra, puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

Han har inte accepterat än å du gråter? o.O

Svar: haha, ja, men jag är typ liksom galen i han och hehe, börjar nästan gråta för vad som helst! :ooo
Elvira Bonnevier

2012-11-17 @ 22:49:17
URL: http://forskalle.blogg.se
Postat av: cornyz.blogg.se

Hej! Var gärna med i min Helgens Blogg-tävling, du behöver bara lämna en kommentar!
Vinnaren dras imorgon kväll :)
http://cornyz.blogg.se/2012/november/helgens-blogg.html

2012-11-17 @ 23:07:06
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0