CHILL SOM FAN

Hejsan på er!
 
Jag har varit i skolan idag, och jag har haft det rätt chill, för att på lunchen, så åt vi kebab! 
det var gott som fan! 
 
och sen sista lektionen, skulle läraren va ltie sen, men det kom en annan lärare och öppnade åt oss så vi fick jobba, men när vi hade typ haft lektion i en halvtimme och läraren inte hade kommit så gick jag och Ammal och hämtade våran läsk och drack på lektionen, och vi gömde läsken i våra slöjdpåsar för att vi visste ju liksom inte när hon skulle komma så ja.. vi hade dom och drack på lektionen helt enkelt, chill asså! 
 
men ah..
jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, jo, juste..
det här inlägget blev lite sent för att jag var så himla trött när jag kom hem, så jag bara la mig på golvet och dog typ, haha, men sen hoppade Pepsi på mig, haha, och han la sig på magen och bet på en leksak, haha, han är såååå söt :)
 
men ah, just nu sitter jag och lyssnar på musik! 
grymt som fan! 
 
men ah, sen ska jag äta iallafall och jag ska äta korv och potatis, haha, mmh.. jättegott, fast neeej .. :p
 
men ah, ni får ha det så bra, så bloggar jag imorgon! 
PUSS <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0