CHILLEFTERMIDDAG

Hej! :)
 
Jag har nyss kommit hem från skolan, och vi hade ju rätt roligt i skolan idag, vi hade en chilleftermiddag bara för att vi kollade på film på so'n och mentorstiden hade våra mentorer typ ingenting och säga så vi fick dra hem :)
 
Just nu sitter jag och kollar på hockey, haha, en repris, fast det är inte brynäs.. 
men jag sitter och väntar på att det ska komma en brynäsmatch, hoppas den kommer efter den matchen som är nu, och den matchen som är nu är HV71-Timrå fast det är bara 2 minuter kvar av den, så hoppas brynäs matchen kommer efter den ;)
 
men jag vet inte vad jag ska göra senare, får väl helt enkelt se!
eller jo, juste, jag ska kolla på lite videor på youtube, 
så ni får ha det så bra, så hörs vi senare, pusshej :)
 
ni får den här bilden sålänge, den är från instagram, och där heter jag: callesbbrruudd, haha, konstigt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0