CUPCAKES

Godkväll på er!
 
Lorin har åkt hem nu, eller ja, hon åkte hem för ganska längesen.. vet inte varför..
men iaf, tyvärr blev det ingen vinst för sverige idag..
asså dom tog över hela matchen i första perioden, men inte i andra och tredje, eller andra var dom väl bra.. men inte lika bra som i första perioden.. 
men aja, nya tag på fredag! 
Men Lorin och jag vi bakade iaf, och vi bakade cupcakes, fast vi hade ingen sån här topping på , för att vi hann inte..
vi hann bara göra muffins, men vi ska vara med varandra imorgon också, och då får vi nog ta och göra lite topping på våra cupcakes! 
och ni får se imorgon hur det blir, kommer ta lite bilder med systemkameran, så ni får lite bilder osv.. haha, om det blir bra asså , inte annars.. 
men jag har iaf målat naglarna, i lila, och typ glittrig grön ovanpå..
men jag ska snart äta nånting och sova.. haha mina ögon orkar seriöst inte hålla sig vaken..
också måste jag orka, eftersom vi ska ha styrketräning på idrotten imorgon, och det är på morgonen, usch, och fy.. 
inte roligt..
men iaf, jag har ingenting mer och skriva, så nu får ni vara nöjda...
och ni får en bild på en sån här sak.. haha, så jävla sant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0