det blir bara kaos..

Godmorgon! :)
 
Ja hejsan på erdå.. jag har precis ätit frukost, och då kan jag passa på och blogga nu, eftersom att jag brukar aldrig sminka mig förän klockan är kvart över 7, jag venne varför, men det är säkert bara för att jag hinner exakt till bussen då, och det är ju bra :)
 
Men som jag sa igår, vi går ju till 16:00 måndag och tisdag, och det är inte roligt kan jag säga dig..
det är asjobbigt.. men skitsamma, nu på morgonen har vi hemkunskap..
haha, roligt..mm...
fast...nej...
men ibland kan det vara roligt när man får baka nånting, det är bara kaos när vi ska laga mat.. haha 
så jag vill bara nånting, och sen som jag har berättat förut också kanske, så är det jätte jobbigt för att vii har liksom hemkunskap på morgonen och om vi äter riktig mat där då blir vi ju mätt på det.. och sen efter hemkunskapen har vi liksom bara en 40 minuters lektion, och sen har vi lunch, och då är man inte hungrig.. men vi brukar vänta tills det är ungefär 10 minuter kvar tills matsalen stänger, då brukar vi gå dit och äta, för annars blir det jätte jobbigt när man har idrott sista timmen osv.. så vi är ganska smarta tycker jag :p
hehe.. men nu ska jag gå och sminka mig! 
HÖRS! 
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0