Dom måste ju bara vinna, haha, seriöst?

Godmorgon på er!
 
 
Nu sitter jag och äter, och smsar med Lorin, och vårat internet funkar inte, det är nog någon sladd som har hoppat ur från rautern, så mamma och pappa ska försöka fixa det, medans jag och min syrra är i skolan..
men det här får bli ett snabbt inlägg, för att jag måste sminka mig nu! 
 
annars hinner inte jag, jag kommer liksom precis till skolan då, men Lorin och jag vi ska åka bil nu, för mamam var ledig och då kan ju hon skjutsa oss istället, det är ju bättre! 
men aja, nu måste jag sminka mig, men idag slutar jag tidigt... 
säger vi..
jag ska iaf hem och kolla på hockey, och idag måste dom vinna så är det, sverige möter ryssland idag.. 
dom måste dom ju vinna mår? ryssland är ju dålig för fan.. haha, nerå, men anyway..
jag ska sminka mig nu, och det blev 2 minuter sen, men skitsamma! 
pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0