EN NÄRMARE OUTFIT

Hej på er!
 
Idag är det ju fredag, äntiligen, den här veckan har gått fort ändå! 
men det är bara bra, fast helgerna brukar ju gå snabbare, vilket inte är bra..
men glad att det är helg iallafall :)
 
så nu tänkte jag lägga ut fredagens outfit! 
vad tycker ni om det? 
jag tycker det är grymt iaf :)
 
Så.. Bild 1. Hela outfiten.
Bild 2. Byxorna.
Bild 3. En närmare titt på byxorna.
4. Tröjan.
 
 
 
 
Yes här har ni den, hoppas ni blev nöjda, så bloggar jag senare ikväll, kanske ska göra en video, men jag vet inte vad jag ska göra videosar på, men vi får se, jag kanske filmar mitt rum, och lägger upp det :)
vi får se iallafall! 
( och föresten, jag är inte kobent, det ser ut så bara men jag står med tårna inåt.. och hälarna utåt..)
 
Tack för mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0