FÅR NÅN HELVETES JÄVLA FUCKING DAMP!

Hejsan på er! 
 
jag kom hem för ungefär en halv timme sen! 
och det var riktigt skönt och ha kort dag! 
 
Orkar verkligen inte med Nisse.. sååå jobbig.. 
 
men aja, jag har tagit hem lite läxor jag ska göra, men en av läxorna är till imorgon och den andra är till onsdag nästa vecka, och den sista är till torsdag vecka 49 :)
 
så inte så stressigt, men vet inte varför jag tog med alla läxor nu, haha, har ju bara en till imorgon :pp
men jag sitter iaf och äter nu, och jag äter fil och bär, asså med blåbär och björnbär..
och det är riktigt gott faktiskt! 
ni borde testa! 
 
men när jag har ätit klart ska jag kolla på videosar på youtube sen ska jag träna lite på läxan, sen ska jag säkert äta mat, sen ska jag kolla på hockeyyyyyy.. och dom ska vinna idag! 
asså seriöst?
för er som kollade på matchen? HUR FAN KUNDE DOM DÖMA BORT MÅLET?! 
 
och för er som inte kollade, det var såhär: det stod 1-1 efter slutsignalen och då blev det ju övertid! 
och BAAAAAAAAAAAM så sköt Calle i mål, MEN FUCKING HELVETE SÅ SKULLE DOMARJÄVLARNA DÖMA BORT MÅLET för att Lindholm "störde" målvakten, vilket han inte ens gjorde, bara för att han rumpa var i målgården så dömde som bort fucking målet, annars hade Calle gjort två mål i matchen, men en sak var viktig, asså spelarna dom ba gick och tackade för matchen och att brynäs hade vunnit och så, men nerå, så skulle det inte alls vara, för att det blev bortdömt, och dom fortsatte spelet..
och till sist blev det straffar, och AIK vann på sista straffen..

ÅÅÅÅH VAD ARG JAG BLIR! 
LINDHOLM RÖRDE INTE MÅLVAKTEN, HAN VAR INTE INNE I MÅLGÅRDEN! ÅÅÅÅÅÅH FÅR DAAAAAAAAMP!!
men aja, haha, det var typ det ändå jag ville säga, så får vi ta nya tag idag, och vinna på hemmplan! 
men nu får ni ha det så bra , så bloggar jag senare PUSS <3
 



ÅÅÅÅÅH VA SNYGG! 

Kommentarer
Postat av: Diana

Asså fy fan vad snygg rå!!! ♥ JAH ASSÅ LINDHOLM GJORDE DU FÖR FAN INGET, MAN FÅR STÖRA MÅLVAKTEN Å SÅ MEN DOM SKULLE DÖMA BORT MÅLET ÄNDÅ? JÄVLA CP DAMPS DOMMARE!!! :( ♥ MAN FÅR JU STÖRA MÅLVAKTEN DET FINNS INGEN LAG PÅ DET! ♥

Svar: grymt jävla snygg,ååååååååååååååh *hjärtögon* ÅÅH, DOMARNA KAN ALDRIG HÅLLA SAMMA NIVÅ OCH DÖMA LIKADANT, FÅR DAMP!
men nu kämpar vi, kram! <3
Elvira Bonnevier

2012-11-22 @ 17:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0