förstår inte varföööör..

Hejsan på er!
 
Jag sitter här vid datan nu, jag kom inte hem nyss, som jag är väldigt nöjd över, fast jag kom hen för typ 45 minuter sen! 
 
Och ja, provet som jag hade idag, gick väl sådär! 
jag fattade inte vissa grejer..
men ah, jag hoppas att det gick bra iallafall! 
 
Men idag har jag inte gjort så mycket annars! 
men på idrotten blev man typ assvettig, asså jag trodde inte att man skulle bli det, vi hade Innebandy, och det suger verkligen, asså seriöst, jag hatar innebandy, det värsta som finns..
men jag blev assvettig, det kunde jag inte tro från början, men jag blev det iallafall, förstår inte varföööör.. 
 
 
Men idag är det hockey, och det är mot AIK borta, det kanske jag redan har berättat, men jag vet inte..
men dom förlorade mot dom hemma förra gången dom mötte AIK på hemmaplan, så vi ska ta dom borta idag, och det vet jag att vi kommer göra också! 
 
men nu ska jag gå ut med hunden, så ni får ha det så bra, så bloggar jag efter matchen tror jag! 
men hejdå, puss! ;*
 
 
haha, tror jag måste börja ta fler ego bilder, har ju inga kvar.. heheh :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0