FULLT UPP

Hej på er! 
 
Idag har jag fullt upp..
det blev ingenting med att Lorin fick sova här..
ååh, föräldrar...
men iallafall..
 
Jag har precis duschat och snart ska jag sminka mig, när mamma har duchat klart, för att vi ska till ICA och handla lite, och sen ska vi fixa ett icakort till mig! 
för swedbank är inte bra alls..
asså inge illa menat till er som har det och gillar det.. 
men det är ju min åsikt, så ja..
nu ska jag skaffa ett ICAkort..
och det är grymt, asså mamma tycker att jag skulle ha det så ja, det är väl bara och lita på henne då..
men efter vi har handlat osv.. så ska hela familjen tillomed Pepsi åka till mormor och Tommy och kolla på hockey, eller vi skulle typ äta där först tror jag..
jag vet inte, men vi ska dit och kolla på hockey iallafall! och det ska bli riktigt kul! 
roligt och kolla tillsammans! 
 
men efter hockeyn ska vi väl typ bara prata lite och sen ska vi åka hem, så ja, ni kanske märker att jag har fullt upp, så att jag kommer inte blogga förän ikväll, eller typ 6-7 eller nånting, jag vet inte..
vi får helt enkelt se..
men ni får ha det så bra, och så hoppas vi på att Brynäs vinner över Luleå ikväll! 
KÄMPA NU GRABBAR! <3
 
han är så grym! <3
 
haha ni fick en halvt bildbomb nu, hehe, aja, ha det bra! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Michelle E

kika in på min blogg , så kanske du börjar läsa den

2012-11-24 @ 12:35:10
URL: http://michwagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0