FULLT UPP

Hejsan på er! 
 
 
Förlåt för att jag inte har bloggat idag, men det är för att jag har haft fullt upp..
och det började med att min mormor kom till oss, och hon har ju en hund, och dom brukar ju komma till oss och kolla på hockey också brukar dom ha deras hund med sig.  och nu har ju vi fått en hund så vi måste få dom två hundarna och komma överräns och det funkar ju faktiskt ganska bra, men det här var ju första gången dom träffades och då skällde bara mormors hund hela tiden, och våran sprang runt och var helt jävla galen!
haha, men sen kom Lorin och vi knäppte lite kort och så, asså på hundarna, och dom bilderna ska jag lägga in på datorn sen, och sen åkte jag och Lorin hem till henne för hon skulle äta, och sen åkte vi till stan och då var klockan typ 14.00 och vi åkte till stan när den var typ tio i 3, och jag fick med mig en farsdag present och det var en penna som det stod lejonet på för han är född då..
och ja, sen köpte jag en parfym och det luktar hur jävla sjukt gott som helst.. 
jag har inte hunnit knäppt kort på den, emn ska göra det sen, så får ni bild på den, men nu sitter jag och kollar på hockey, och det står 2-1 till finland.. 
men dom ska vinna den här matchen, och så är det bara, men ja, det var typ min dag, och just nu är jag med Lorin, jag vet inte vad vi ska göra sen, men ah, skitsamma..
jag bloggar iaf senare, eftersom att jag har handlat lite och så, eller ja, inte så mycket, men nu börjar hockeyn!
HEJDÅÅÅÅ! :D<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0