haha, asså jag skriver så i alla inlägg..

Hej och godmorgon på er!
 
Jag har precis vaknat, fast jag vaknade 8, men jag somnade om.
Det var faktiskt riktigt skönt och sova idag, haha, inte för att ni kanske tycker att tio över tio är länge, men ändå, det tycker jag, jag är ingen sån här som sover mycket, men ibland, om jag lägger mig riktigt sent kan det bli att jag kanske vaknar 11-12 någongång.. Men inte ofta..
och i somras vaknade jag halv 3 för jag somnade inte förän halv 7 på morgonen.. haha, det var ju lite väl..
men ah, jag har typ ingenting och göra idag, förutom klockan 16:00 och då ska jag kolla på hockey, hehe, såklart! 
och jag är jävligt taggad, dom möter Modo på hemmaplan, och jag vill gärna gå, men jag har inte pengar och ingen vill gå med mig heller..
haha, så det går ju åt skogen..
 
 
men iaf, jag vet inte vad jag ska göra nu, ska väl kanske typ gå ut med Pepsi i pulkabacken så han får springa lite, så han blir av med lite energi!
 
men nu ska väl jag kanske kolla på videosar på youtube, haha, sällan jag, jag skriver så i nästan alla inlägg jag skriver, det är konstigt det..
men aja, nu får ni ha det så bra, så bloggar jag senare! 
ha det bra! 
 
PUSS<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0