haha, jag får panik!

Godmorgon på er fina läsare!
 
 
Jag har nyss vaknat, eller jag är vaken nu iaf, vaknade för 20 minuter sen, ungefär..
och sen dess har jag packat min väska för vi ska ju ha idrott första timmen...
inte kul, inte kul..
men aja, iaf, sen har jag satt i mina linser och gjort frukost, och nu sitter jag här och äter mina mackor som jag har gjort, och bloggar.. hehe, kul va? ;)
nerå, skoja, men idag går vi iaf till tre, haha inte så tidigt, men ändå..
sen ska jag vara med Lorin ju, som jag sa igår i inlägget, också skulle vi fixa cupcakesarna, haha, fint jag skrev..
men ah, det skulle vi göra, och jag ska fråga min syrra vad man ska ha i den där grejen, så får vi väl se och Lorin och jag får gå till ica efter skolan och handla lite, haha... men det vill säkert inte hon bara för att hon har liksom idrottskläder på sig, för hon har idrott sista timmen, men inte jag.. satt ja.. vi får se helt enkelt..
men nu ska jag snart gå och sminka mig, och fixa till mig lite, jag får hoppas att Jojjo svarar på mitt sms snart, för annars får jag panik.. hehe, som jag alltid får när nån inte svarar på smset när man vill..
men ah, det var typ det ända jag hade och säga.. så bloggar jag nog när vi kommit hem från skolan eller när vi gjort klart cupcakesen! 
ja, då ses vi, pusshej ;*
haha, lägger in en sån här bild, passade ju när jag skrev om en kompis i inlägget, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0