Haha, konstiga jag :p

Godkväll på er, nu har jag kommit hem, eller jag har varit hemma ganska länge, men ändå, Lorin har iaf åkt hem, eftersom det är nån jävla cp skola imorgon..
men ah, iaf, skitsamma, jag ska typ äta nånting nu, och försöka sova lite, så att jag får sömn idag iaf, som jag inte fick igår natt, haha..
men jag vet inte vad jag ska blogga om mer..
 
eller jo, juste, jag går till 16:00 imorgon också.. helvete..
men iaf, så jag kanske inte bloggar så heller, inte förän jag har kommit hem och ätit och så..
men vi får se iallafall :)
nej, nu ska jag gå och göra en macka eller nå. sen så ska jag sova som sagt, eller försöka, men ni KANSKE får ett inlägg imorgon när jag vaknar, men det tror jag iaf, ha det så bra.. Pusshej ;'
 
asså det är nå fel på mig, jag har typ ingenting och skriva ändå så blir inlägget ganska långt, fast det inte handlar om så mycket.. 
konstiga jag..
men nu iallafall. Hejdå :) 
jag har inte så många egopics så ni får bara den här idag, eller jag kanske redan har lagt upp den en gång, vet faktiskt inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0