HAHAHAHA, NI TRODDE PÅ MIG

Hejhejhej!
 
Förlåt för att jag inte har bloggat någonting alls idag, men jag hann faktiskt inte imorse..
haha, jag kom typ inte upp ur sängen imorse, förstår inte, men på nåt sätt så är tisdagar värre än måndagar.. 
konstigt det..
haha, men aja..
jag har iaf varit i skolan idag som vanligt, haha .. men vi hade hemkunskap på morgonen och vi fick typ en varsin grönsak och en frukt, och sen skulle vi typ skära dom så vi kunde lägga dom på en macka, för vi har så här typ närings grejser.. och jag fattar inte ett jävla skit om det.. 
haha, så dålig jag är.. :(
Men iaf, och sen fick vi lägga alla dom där grönsakerna och frukterna på en macka och äta, och det var faktiskt gannska gott, godare än jag trodde det skulle vara men a, iaf.
jag har typ ingenting mer och skriva, det händer inte så mycket på skoldagar..
 
HAHAHHAHAHA, jag skojja ju bara?
såklart att det händer nånting på skoldagar, eller ja, vissa iaf, det är ju hockey såklart?
herregud, ni trodde på mig också, jag vet att ni gjorde det!! hahaha
men aja, dom möter Linköping idag iaf, det är borta match för brynäs, och ja.. vi hoppas ju såklart att dom vinner, eller juste såklart dom gör! 
fast Linköping kan vara bra dom också men brynäs är bättre, helt klart! 
men aja, nu har jag ingenting mer och skriva, nu ska jag ta och mysa med min lilla söta hund, Pepsi, han får sitta i knät, hehe, så söt, men ah, pusshej ;*
 

Kommentarer
Postat av: Princess Diana

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden
150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?
OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över 2500kr!
Gå in på länken och registrera dig...
Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:
http://www.gratismakeup.se/?r=115271
Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

2012-11-13 @ 18:04:29
URL: http://nattstad.se/DiiiNooo
Postat av: Princess Diana

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden
150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?
OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över 2500kr!
Gå in på länken och registrera dig...
Kicks, Åhlens, H&M, Nellys:

http://www.gratismakeup.se/?r=115271

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

2012-11-13 @ 18:04:51
URL: http://nattstad.se/DiiiNooo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0