HAHAHAHA SÅ JÄVLA DÅLIGA

Hej och Godmorgon på er! 
 
Idag så ska jag och min syrra åka till Ica, eller jag menade till biblioteket, haha stavas det sådär? :pp
aja, iaf, för min bok är försenad, och sen ska vi få pengar av pappa, eller egentligen som är mammas för det är hon som skulle köpa den, men då kom min syrra med ett förslag att vi kunde åka dit imorgon, asså vi bestämde det här igår, och så sa hon att vi kunde cykla först till biblioteket och sen till statiol, asså stavas det sådär verkligen? 
haha, känns som jag inte kan stava längre :pPpP
men iaf, vi ska till statiol och köpa en skiva som vi såg på en reklam igår som vi kan sitta och poppa i bilen, det är bra det :)
hehe, men iaf, det är typ det jag ska göra idag, HAHAHAHAHAHAHA, jag skojja ju fattar ni väl?
det är ju hockey idag, trodde ni jag skulle missa det? va dåliga ni är!!!
haha, okej, nej, nu får jag sluta, nu måste jag vara lite seriös här ;) 
men iaf, jag ska iaf kolla på hockey idag, det är ju hemma match och jag ville gå på den eftersom det är liksom en sån här, va heter det, hockeyfesten juste..
och det ville jag gå på, men jag fick inte och typ tio minuter senare gick jag in på brynäs sidan, och då stod det att det var slut på biljetter, haha.. :P
men ja, iaf, det ska jag göra idag, och senare ikväll ska jag kolla på så mycket bättre med familjen tror jag. För att hockeyn börjar 16:00 :)
men det är det jag ska göra idag, så nu får ni ha det så bra så länge, så bloggar jag senare, pusshej ;*
lägger in en bild på Calle bara för att det är match idag. men ni får en bild på mig också.. <3
HAHAHAH, han ba: EUW 
haha, okej, det blev inte bara en bild på Calle, men jag kan inte låta bli och välja en , alla är så jävla snygga!!!! 
ååååh, älskaälskaälska! 
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: filippa

Fin blogg!

Svar: tack så mycket!
Elvira Bonnevier

2012-11-03 @ 10:15:17
URL: http://nattstad.se/filippalovgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0