HALLOWEEN NAGLAR!

Hejsan på er, jag visste inte att det skulle gå såhär snabbt och städa hela huset, fast det var ju bra, eftersom att min syrra hade ingenting och göra så hon bara tog fram dammsugaren och började städa osv.. Så jag har inte gjort nånting, haha det var ju bra, men iaf, jag sitter fortfarande i pyjamas och har precis målat naglarna, nu får en bild på dom nu, tyckte dom blev ganska snygga ändå, lite halloween aktigt sådär.. Så ja, ganska snygga ändå :)
Men iaf, också sitter jag och kollar på tv, väntar på att Brynäsmatchen från igår ska gå på tv, så får väl vänta lite till då.. Men iaf, då vet ni vad jag ska göra nu och sådär.. Så ni får ha det så bra så länge, så hörs vi, pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0