HEEEEEEEEELG! <3

Hej på er! 
 
Jag sitter här med Lorin nu, och vi ska snart hem till henne för att ingen är hemma hos henne och hon måste ut med hunden..
så vi måste dit, och vi ska äta hemma hos henne den här gången, för enligt henne äter vi ju alltid här..
men Lorin kanske ska sova hos mig idag, om vi får för våra föräldrar..
 
Men skolan var väl okej och nu är det äntligen helg! 
och jag ska tjocka i mig chips och läsk idag, haha, vettefan varför.. 
men jag känner mig så idag, att jag vill ha SOCKER I MIG
hehe, oj, det där lät fel, men haha.
nu ska vi dra hem till henne, bloggar senare 
PUSS <3
 
haha, ni får samma bild nu för att hon är inte med på nån bild nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0