HELT KLART!

Hejsan på er! 
 
 
det här inlägger blev lite sent, för jag har verkligen inte hunnit, och det här får bara bli ett kort inlägg, för att jag har nyss duschat och jag har en läxa som jag verkligen måste göra den här gången! 
och det är engelska läxan, det är 20 ord jag ska kunna , sen ska jag läsa genom texten och förstå den..
och på läxförhöret imorgon ska jag säkert skriva nå meningar från texten, så jag måste träna.
 
men jag ska äta snart, och sen ska jag kolla på hockey, om ungefär en halvtimme, jag ville gå idag men det gick inte :((
men det går lika bra hemma :)
 
och nu måste dom vända på trenden! 
ass¨dom måste vända! 
och det gör dom också! 
helt klart! 
jag tror på brynäs! 
dom bästa! 
helt klart! 
 
men jag ska äta nu, så bloggar jag imorgon! 
 
puss!!!! <3
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅH ÖGONGODIS ELLER VAD SÄGER NI?!!???! *hjärtögon*

Kommentarer
Postat av: Moa

fin blogg!
va med i dagens blogg!
http://snyggablondajag.blogg.se/2012/november/dagens-blogg.html

2012-11-27 @ 18:47:31
URL: http://snyggablondajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0