helvete vad du ska förstöra då.

Godmorgon på er!
 
Jag vaknade upp som om det vore typ den bästa dagen nånsin, jag vet inte varför, men jag kände för att vara glad idag! 
och det kanske är för att jag fick ha mina nya kläder och få ha mina nya skor! 
för det har jag längtat till väldigt mycket! 
men sen förstörde vädret det..
när jag vakna och var jätteglad osv.. så drar jag upp mina persienner och ser att det har snöat! 
ÅÅÅH, vad arg jag är nu! :@@@@
 
mend skitsamma, man får väl ta dagarna som dom kommer, jag ska ju bara vara inne hela dagen så det blir nog bra ändå, så jag ska vara glad heeeeeeela dagen! 
för jag fick nyss veta en rolig greeeeeeeeej, wohoooooo!! 
 
men jag ska äta klart nu, sen ska jag sminka mig, så ni får ha det så bra! 
så bloggar jag senare! 
och idag slutar jag 16:00 som alla vet..
men iallafall..
 
PUSS<3<3
 
 
ja, ni får typ samma bilder hela tiden, men det är för att jag inte har nå egobildeeeeeeeeer :p
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0