hmmmmm.. ett mysterium..

Hejsan på er!
 
Jag har inte bloggat idag, men det har jag faktiskt en anledning till..
och det är därför att jag kunde typ inte sova igår kväll för att det kändes som om jag hade feber, och jag hade ont i halsen, det stack i halsen, och sen var jag jätte snuvig, så jag kunde inte sova.. 
satt jag sov över imorse, jag sov till 7, så jag sov ju inte över jätte länge, bara 20 minuter..
men sova över som sova över..
haha
 
 
men iaf, nu har jag kommit hem från skolan, och jag har en till läxa idag, och jag har skrivit om en idrottsman, asså vi skulle göra det.. och då skrev jag om Calle såklart, haha, vem kunde inte lista ut det liksom..
men aja, iaf, och vi fick bara skriva stödord på svenska, men jag skrev på tyska, haha, annars kommer jag typ aldrig klara av det.. 
men aja, det märker nog ingen, och som tur var så får man bestämma om man vill berätta för hela klassen, eller bara för Åsa(våran lärare)och jag tänker ju såklart välja bara för Åsa, för annars är det pinsamt..
men aja, iaf, det är väl typ den enda läxan jag har.. sen får jag väl göra nånting annat..
jag ska iaf duscha, det är jag säker på och sen är jag VÄLDIGT säker på en annan sak och det ääääär...
 
 
 
 


HHHHHHOOOOOCCCCKKKKEEEYYY! 

och det är ju helt klart att man inte kan glömma det, det är ju liksom ett mysterium..
 
men aja, det är det bästa som finns iaf, och nu råkade jag publicera det här inlägget fast jag inte hade skrivit klart, men det har jag tagit bort nuuuuuuuu...heheh
men aja, slänger in en bild på Calle bara för att det är hockey idag, hehehhehe :P
 
 
 
SNYGG SOM SATAN!!!!!!!!!!! <3333333333333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0