JAG GER ALDRIG UPP!

Hejsan på er! 
 
Jag som sa att jag kanske skulle typ blogga vid 6-7 och haha, så blev det ju verkligen också..
nerå, men jag visste inte att vi skulle vara kvar hos mormor en stund efter hockeyn..
men jag bloggar nu istället, och jag tänkte berätta om matchen, vilket jag inte har så mycket och berätta om..
bara en enda sak och det är..
 
att brynäs är skrämmande DÅLIGA! 
asså seriöst, dom har förlorat 10/12 matcher, det ska inte vara så..
det är helt sjukt..
asså jag klarar inte mer..
jag kommer sluta kolla på hockey om dom inte slutar med det här nu..
dom verkar liksom chilla nu bara för att dom vann SM-guld förra året, eller Sm-guld 2012..
dom verkar liksom bara tro att dom kan ta det lugnt, asså att grabbarna inte behöver spela hockey, dom liksom låter det andra laget vinna..
och det är inte bra..
jag ger upp snart..
kommer seriöst sluta kolla på hockey.
 
 
 
HAHAHAHAHAHAHHAH trodde ni på mig,
såklart att jag aldrig kommer ge upp hockeyn, asså det är mitt liv..
det går inte och sluta kolla på hockey, det är de bästa som finns! 
det bara är så! 
 
Jag kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG ge upp hockeyn! 
är man en riktigt brynäsare ger man aldrig upp! 
och jag är en RIKTIG brynäsare, så jag ger aldrig upp! 
jag älskar brynäs, jag är brynäs, jag lever för brynäs.
 
nu ska jag snart sova, jag är så sjuuuuuuuukt trött ;) 
PUSS
 
instagram bildeeeeeeeeeeeer! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa!

Man får verkligen hoppas på att de vänder snart och blir några fler vinster. Men dom är riktigt grymma som kämpar på som dom gör!

Svar: brynäs föralltid!
Elvira Bonnevier

2012-11-24 @ 23:16:35
URL: http://www.suuperwomen.blogg.se
Postat av: Diana

Hahahahha gud vad rädd jah blev, hahha så ska det låta, aldrig aldrig ge upp, det är som dom inte heller ska göra! Aldrig ge upp! Och dom kommer alldrig ge upp heller! :)<3

BRYNÄS!!!!!!!!!!!!! <3
Brynäs! <3

Svar: haha, blev du så rädd? ;)
BRYNÄS FÖR ALLTID!! <3 MIN FINA BRYNÄSARE<3
Elvira Bonnevier

2012-11-24 @ 23:17:28
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

fina bilder!

Vinn valfritt tygkasse som är designad av fatmas!
GRYMT SNYGGA, nu har du chansen vinna 1 , JÄTTE enkla regler, delta nu:
http://mohammedis.se/2012/november/tavling-vinn-valfritt-kasse.html#comment

2012-11-25 @ 01:59:29
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0