JÄVLA CPDOMARE!

Godmorgon!
 
jag sitter och äter frukost nu, mackor.. mmmmh..
 
Men ah, jag ska till skolan idag och efter skolan ska jag vara med Lorin, och vi vet inte vad vi ska göra än, men vi har ganska mycket tid på oss för hon kanske skulle sova här! 
och det blir roligt, och då får vi mycket tid.
Så jag ska alltså vara med Lorin, fredag, lördag och söndag, herregud va kul det ska bli! 
 
Men jag ska gå och sminka mig snart, och sen borsta tänderna..
sen ska jag typ träna lite på min läxa tror jag, jag orkade verkligen inte göra det igår..
hockeyn=tummen ner.
 
inge bra alls..
dom förlorade med 4-3, i över tid.. så nej.. inge bra..
domarna håller inte samma nivå, får nå jävla fucking damp! 
bara för att brynäs hade en utvisning och sen blev en i brynäs fälld, och en solklar utvisning för Färjestad. Men nerå, det skulle inte bli nån utvisning heller..
jävla fucking domare.
och när brynäs inte ens rörde en färjestads spelare så blev det utevisning för brynäs då..
 
aja, skitsamma! 
 
nu ska jag gå och sminka mig, ha det bra puss ;*
 
slänger in en fin bild på mig och Lorin då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0