KORTDAG!

Godmorgooooooooooon!
 
hehe, jag som sa att jag skulle blogga igår kväll, men jag blev panik trött.. asså seriöst, mina ögon ba, sjönk längre och längre ner, jag orkade verkligen inte göra nånting alls! 
 
men skitsamma, jag bloggar nu iallafall
men jag har ingenting och blogga om..
 
men jag ska till skolan om ungefär 40 minuter så att jag får väl ta och sätta fart, jag tror att mamma ska få göra en inbakad fläta på mig, eller så får nån göra det på skolan när jag kommit fram, för att vi har idrott på morgonen, och det är inte bra..
jag vet inte varför, men jag orkar typ inte med idrott då..
men nu har jag bloggat lite länge, och nu måste jag skynda mig, men bloggar när jag kommer hem, och juste, jag har kortdag idag! slutar 14.00!  fett gryyyyyym :p
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Så sjukt fin du är! Oxh älskar din blogg, den är as grym Elvira! :)<3

Svar: du som är fina du! aw, tack så mycket! <3
Elvira Bonnevier

2012-11-22 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0