LADDA ALDRIG NER NYA UPPDATERINGEN!

Godkväll på er!
 
Jag ville bara säga en sak, eller egentligen två, men vi börjar med första och det är..
 
LADDA ALDRIG NER DEN NYA UPPDATERINGEN PÅ ERAN IPHONE! ALDRIG ALDRIG ALDRIG! NEVER NEVER NEVER!
 

och vill ni veta varför, jo, för att den SUGER äckelröv..
haha förlåt om jag svär lite fult nu, men seriöst, den är hur dålig som helst.. jag var tvungen och återställa min mobil så får vi se om det hjälper, eller den håller på nu, och jag lovar er, GÖR DET ALDRIG! Ni kommer ångra er som fan! 
och det kan jag lova, asså ja, jag vet att jag säger det här mycket nu, men jag vill bara ge er ett tips på att ni ALDRIG ALDRIG ALDRIG ska köpa den!
den är helt fucked up..
men aja, det var den ena saken, nu vill jag visa er min hund för er som inte sett den.. 
fast jag har ju lagt ut den på instagram, twitter, facebook och allt, så alla kanske redan har sett den, men jag vill ändå lägga upp den för den är så jävla fucking grymt söt! 
men aja, jag lägger upp tre bilder så får vi se! 
och juste nu har vi ett namn åt den också, och det ääääääär...
 
 
 
 
PEPSI , haha så jävla söt, hehehe...
 
han har alltid huvudet på sne :p
 
grymt söt alltså <3
älskar dig, världens bästa pepsi! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske ska skriva varför den var så dålig uppdateringen... annars vet man ju inte om man gillar det eller inte (:

2012-11-09 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0