man kan ju alltid hoppas!

GODMORGON!
 
Jag har nyss vaknat och jag tycker att jag har sovit ganska länge..asså på grund av att jag gick och la mig halv 12, och somnade ganska fort och är vaken kvart över 10 typ, det är ganska bra då har jag sovit 10 och en halv timme! 
och det behöver jag..
och försökte somna om, men det gick inte..
 
Idag ska jag åka ner på Valbo med mamma för att vi ska köpa nya skor, och sen får jag säkert med mig något annat hem också, jag behöver faktiskt mer saker..
okej, jag behöver allt, jag har typ inge smink, inga kläder, inga skor, och ja..
typ det..
men om jag inte får nånting nu, får jag väl önska mig pengar , eller presentkort, asså seriöst, jag önskar mig inge mer än det..
eller jo, Calle Järnkrok såklart, asså vem önskar sig inte han liksom?
haha, en sak vet jag och det är attjag aldrig kommer få han, eller man vet aldrig,man kanske får han någongång i livet! 
man kan ju alltid hoppas! 
 
Men jag ska iallafall till Valbo idag som sagt, och köpa skor, och sen får jag säkert med mig fler saker hem, men vi får se! 
 
Det kommer iallafall en NEW IN när jag har kommit hem..
det är jag säker på, ni måste ju få se lite andra saker än bara mig och calle bilder, haha ;)
 
Nerå, men nu ska jag äta frukost, så får vi väl ta och åka sen då..
men ni får ha det så bra, så bloggar jag senare! 
 
HEJDÅ ÄLSKADE LÄSARE
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0