Max istället för skolan? :D

Hej och godmorgon på er!
 
Idag ska jag till skolan, haha, konstigt att jag ska, nerå, men seriöst, jag ORKADE verkligen inte komma upp ur sängen imorse, jag ba: nej, jag orkar inte!
och sen höll jag på somna, det var så nära att jag höll på somna , jag lovar..
men som tur var gjorde jag inte det, så nu är jag uppe, men är fortfarande väldigt trött..
men iaf, mamma läste tidningen här på morgonen och så berättade hon för mig att bussen skulle ändra namn till Linje 12 eller nånting, asså bara den bussen jag åker, och det är 10.. men ah, och sen skulle den åka för bli max och sen skulle den säkert fortsätta till stan, jag vet inte, men när jag ska åka buss, då kan ju jag lika gärna åka till max istället för skolan! Fyfan va najs asså! 
okej, nu skojar jag lite tror jag.. men nångång borde jag faktiskt göra det :)
men jaja.. iaf, det är inte än, det skulle dom ända 9onde december..
och nu måste jag hinna äta upp och sen ska jag till min toalett och sminka mig, hehe..
asså jag ska inte sminka mig i toaletten, men ni fattar.. haha..
jaja, ni får ha det så bra, så får ni tyvärr ingen bild nu, för jag har lite bråttom, och sen har jag inte så många egopics, men ni får ett inlägg senare, pusshej ;*
 

Kommentarer
Postat av: Cheersisterss★

Heej heej, super fin blogg, va gör du? Kolla våran blogg :D

Svar: tack så jätte mycket, och detsamma förresten! jag är med en kompis just nu! durå?
visst :)
Elvira Bonnevier

2012-11-07 @ 08:58:58
URL: http://nattstad.se/cheersisterss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0