MEN LYXSKOLA ELLER VAD?!

Godmorgon på er! 
 
idag är det ju skola som alla kanske vet..
men inte för mig syrra, åååh, hon har nån jävla studiedag! 
asså seriöst hennes skola äger! 
 
hon börjar halv 9 varje dag. och sen kan hono sluta mellan 2-3 varje dag.. och ibland 1 till och med..
asså seriöst, sen har hon inga läxor, om hon är klar med en grej på en lektion får hon gå hem..
och sen får hon sitta vid sin egen skoldator på luncherna...
och säg mer vad hon får...
jo, juste hon får äta på Heartbreak..
asså ååååååh..
herregud, jag vill också gå på det gymnasiet..
och det heter Real så alla vet, ligger på drottning gatan i stan..
 
 
Men aja, jag var iaf lite sen med det här inlägget idag, men det spelar ingen roll för att jag hinner ändå alltid när jag ska sminka mig och allting..
 
Men ah, jag bloggar senare, när jag kommer hem, och jag slutar ungefär halv 3-3, jag vet itne precis vilken tid..
 
men ah
 
nu får ni en till reprisbild, tror jag att det är iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0