min reaktion när calle gör mål :p

Hejsan på er! 
jag är typ huuuur glad som helst, för att idag var det ju brynäsmatch, och dom vann med 4-2! 
och det är jag så jävla glad över för att Calle gjorde 4-2 målet, satt dom vann, hehe såklart :*
men iaf, jag är grymt jävla fucking glad, för att jag började typ grina när han gjorde mål, asså jag bara slet och höll på med mamma och skrev så grannarna hörde tror jag, och sen kunde ju typ jag inte andas heller.. hehe, och sen blev jag jätte svettig för jag höll på så mycket, men jag är grymt fucking glad! 
ASSÅ ÅH, MITT HJÄRTA, CALLE JÄRNKROK <3

om ni typ vill se höjdpunkter på matchen är det bara och klicka HÄR, 

så får ni veta när calle och hur jävla bra han skjuter, hehe..
men aja, grymt jävla bra, och nu ska ni få lite bildbomb på calle, hehe, vet inte hur många bilder jag har på han, hehe :p men om ni vill se några bilder på han, bläddra ner bara ;) 
 
SÅ JÄVLA FUCKING GRYMMA, ÄLSKAR DIG CALLE JÄRNKROK<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0