NEW IN!

 
 
 
 
 
ja, det var den här parfymen jag köpte idag, och den kostade 39,90 kronor på H&M. Och den luktar nå grymt gott, den luktar speciellt, asså den luktar någon frukt eller nåt bär, jag vet inte..
men hoppas jag har gett er ett litet tips nu på att man kan köpa den, det finns tre andra också, och det är vanillia touch, have fun, och vet inte vad den sista heter.. men ni kan köpa dom på H&M iaf, hoppas ni kommer köpa dom nurå! 
 
Men ni får ha det så bra, och vi får se om jag bloggar nånting mer idag, annars bloggar jag imorgon, och nu har jag ju lagt in bilderna på hundarna, så ni får bilder på dom antingen idag, eller imorgon, vi får helt enkelt se! 
 
Ha det bra, hejdå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0