okej, seriöst? det här börjar bli störande..

Hejsan på er!
 
okej, seriöst? varför skriver jag alltid så?
det börjar bli störande, jag ska bara börja skriva hej
så..
 
Hej! 
 
Jag har vaknat och klätt på mig och nu sitter jag och äter frukost, haha, eller jag har typ ätit upp..
men idag som jag sa hade vi läxa, om det dära att jag skulle kunna berätta om Calle Järnkrok men bara några stödord..
men det kan jag redan, jag provade en gång och det var inga problem! 
 
men iaf, idag är det ganska skönt, för att sista lektionen ska vi typ bara ha muntligt på svenskan..
och det är ganska skönt, för att på en fredag orkar man liksom inte jobba osv..
så ah, det ska bli riktigt skönt! 
men nu måste jag gå och sminka mig, det kommer nog dagens outfit när jag kommer hem...
jo, det tror jag att det blir faktiskt , det kanske börjar bli lite jobbigt och bara läsa och läsa och läsa hela tiden, så ja, ni ska få det ja :)
 
men då får ni ha det så bra så länge, så lägger jag in en till bild på mig från instagram :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0