RAKA AV ÖGONBRYNEN?

Godkväll på er!
 
Ikväll har jag typ inte gjort ett skit, men eftersom att det är fredag så har jag typ inte orkat göra någonting heller, så jag har bara suttit vid mobilen och datan..
 
så jag har inte spelat in någon video på mitt rum..
men ni KANSKE får den videon i morgon..
vi får se helt enkelt..
 
Men aja, jag gick in på youtube nyss och då såg jag ett par tjejer, och en rakade verkligen bort sina ögonbryn, asså helt seriöst, hon gjorde det på riktigt, och dom andra tjejerna bara stod och filmade och skrattade..
asså seriöst, det är helt sjukt, om ni vill se på videon, så är det bara och klicka HÄR 
asså nej, jag kan inte släppa det, det är helt sjukt, men aja, nu ska jag fortsätta kolla på videosar men på Calle isåfall, det är mycket bättre än att se någon raka av sina ögonbryn..
haha, men det var sista inlägget för idag, så bloggar jag när jag vaknar imorgon, ha det bra! 
 
PUSS
 
slänger in en bild som jag tog idag, samtidigt som jag knäppte kort på min outfit tidigare idag :)
 

Kommentarer
Postat av: emma

de är väl inte hela världen? dom växer ju ut xD

Svar: Haha, ja, men asså det är ju ändå konstigt i början.. vadå? skulle du göra det om du ville?
Elvira Bonnevier

2012-11-16 @ 23:55:27
URL: http://forskalle.blogg.se
Postat av: Sanna

Det där skulle man fan inte göra frivilligt! Visst dom växer ut men innan dess ser det ju bara konstigt ut! :o

Svar: haha, ja, jag vet ;)
Elvira Bonnevier

2012-11-17 @ 14:39:45
URL: http://sannanohren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0