Riktigt jävla stolt!

Hejsan på er!

Jag slutade ju 16:00 idag.. men jag hann inte blogga när jag kom hem för att jag skulle ha utvecklingsamtal..
och ja.. jag kom hem typ 10 över 4, och då skulle jag äta, och sen tillbaka till skolan.. 
så ja, jag har inte hunnit bloggat, men jag är glad att jag bloggar nu iaf, för att jag fick minst E i alla ämnen! 
riktigt stolt! nerå, skoja, men aja..
när jag kom hem från utvecklingsamtalet ringde jag bästavän och prata lite.
det var välbehövligt!
 
och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik, fast det ska jag egentligen träna på hemkunskaps provet som vi har imorgon..
haha, men jag orkar inte, kommer ändå inte klara det.. 
det är om massa närings grejer, asså typ " är nyttigt, köp saker med nyckelhålet på.. " 
asså ja, typ sånt där..
men jag får väl göra mitt bästa iallafall! 
 
men nu ät det mat här hemma, så ska väl ta och äta, sen träna till provet, så får ni ha det så bra, så KANSKE jag bloggar ikväll, men det tror jag inte, men vi får se, ha det bra, puss ;*
 
 
haha, här får ni en bild på mig nytagen! tog den faktiskt nyss! 
och ja, jag har tungan ute, men jag är faktiskt på bra humör, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0