Riktigt jävla stolt!

Godmorgon på er!
 
Jag är så sjukt glad över er som just läser det här. just du just nu! 
så himla glad, jag har nästan eller har fått över 100 läsare varje dag.. haha, ja, det kanske inte är mycket för er som har över 400 varje dag.. men ändå, jag är riktigt stolt att jag kan göra så intressanta inlägg osv.. grymt snällt av dig, just dig :) 
 
Jag sitter iaf och äter frukost nu, eller har precis ätit upp och ska snart gå och sminka mig och borsta tänderna.. 
sen ska jag ta bussen till skolan.
Och jag smsar med Lorin också, och hon åkte tidigt till skolan, jag har ingen aning om varför, och sen vill hon att jag ska komma dit, men haha, aldrig, jag vaknade typ för en kvart, 10 minuter sen...
och jag vil inte skynda mig så.. men aja..
idag har vi långdag igen, går enda till 16.00
fuck va jobbigt! 
men aja, man får stå ut! :)
 
nu ska jag iaf gå och sminka mig så får vi se hur det blir senare om jag bloggar när jag kommer hem, men det tror jag att jag gör, såklart! 
för eran skull ju :*
 
men ah, men jag tror inte att jag bloggar i skolan.. 
 
Men ni får ha det så bra, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0