SLUTA TJATA

Hejsan på er! 
jag tänkte passa på och blogga lite i pausen på brynäs matchen, och tyvärr står det 0-1 asså brynäs ligger under, men dom brukar aldrig göra första målet, haha... 
men dom brukar ändå vända efter i nästa period, också brukar dom vinna, men frölundas mål, blev inte det deras mål utan, den styrde på calles skridsko.. också ska dom tjata om det jätte mycket också, bara för att calle är så bra, och sen styr han in självmål? vad är det för fel på det? har inte nån annan gjort det nångång också?
jo, precis.. asså jag vet inte hur många gånger han sa det, och sen sa kommentatorn Gunderson till Franson, asså seriöst, det borde vara nå fel på kommentatorn... men iaf, sen fick Calle en tackling också.. och jag började grina och fick typ panik, haha, jag fick typ damp och började svära och skricka osv..
men iaf, det gick bra för han iaf, men nu börjar dom alldelles strax, så ni får ha det så bra, så hoppas vi på vinst, ha det bra, så bloggar jag senare, puss ;*
GRYMMASTE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0