smart lorin, smart!

Hejsan på er!
 
Idag har jag varit i skolan, och när jag slutade var jag med Lorin, och vi åkte hem till mig, men sen kom Lorin på att hon hade hennes klasskompis mobil med sig hem och hon var kvar i skolan, så vi var tvungen och åka tillbaka till skolan, och sen fick hon den då..
men sen kände vi att vi var hungriga så vi åkte hem till Lorin då för att vi brukar alltid äta hemma hos mig, enligt Lorin då..
men aja, så vi åt hemma hos henne, och vi åt typ ostmacka eller vafan det hette, men ah, sen åkte vi hem till mig igen, eller min mamma kom och hämtade oss.. för vi orkade inte gå.. haha..
lata vi.. ;)
men aja, så nu sitter jag här och bloggar och Lorin sitter vid sin mobil, och vi ska försöka ta och hitta på någonting nu! 
kanske spela in en video eller nånting, haha, nerå, jag vet inte..
men vi ska försäka hitta på nå.. innan jag ska äta..
men ni får ha det så bra, så bloggar jag ikväll, pusshej ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0