SMSAR MED VÄRDLENS BÄSTA KILLE

Godmorgon!
 
jag sitter här och bloggar nu, haha, konstigt att jag gör?
 
idag går jag till 16:00, så himla jobbigt, jag orkar verkligen inte.. 
men aja, jag får försöka stå ut.
men vi har lång rast iaf, det är 1 och en kvart tror jag.
 
men det bästa är att jag får vara med mina fantasktiska vänner!
jag älskar dom så himla mycket! 
tack för att ni finns! 
dom finns alltid där för mig om jag behöver dom.
och förstår mig!
 
Och sen smsar jag med världens bästa kille..
hehe, ojojoj.. nu blev nu nyfikna va?
 
Men nu ska jag gå och sminka mig, så tar jag bussen tjugo i 9.
 
men ni får ha det så bra.. 
pusshej ;*
 
hade ingen annam bild för tillfället, så ni får den här! :D
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Så sjukt fin du är min brynästok!!! :D♥

Svar: du som är jätte fin! <3
Elvira Bonnevier

2012-11-19 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0