SOLSIDAN

Hejsan på er!
 
 
haha, jag som sa att det skulle komma ny header och att jag skulle skriva 4 inlägg idag..
men haha, vad blev det av det? jo, att det inte blev någon ny header och inte 4 inlägg......
 
haha, va dålig jag är..
nerå, men asså seriöst, jag har typ haft fullt upp idag, fast ändå inte..
men jag har inte haft nån tid och blogga om vi säger så..
men jag har typ inte gjort någonting idag, har bara latat mig, som man ska göra på en helg..
och just den dagen innan skolan börjar också, alltså söndagen..
men jag har bara kolla på videor på Calle, fast jag har typ sett alla dom, men några hittade jag som jag inte hade sett, och det är ju roligt..
men nu kollar jag  på solsidan, och den är inte lika bra som förra året, men ganska bra, iallafall..
men nu ska jag fortsätta kolla på solsidan, ha det så bra, tror att det var mitt sista inlägg för dagen! 
pusshej ;*
 
hehe, liten bild mig skitsamma! 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

bloglovin byte?:D

2012-11-18 @ 20:25:53
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0