STOR NEW IN!

NU KOMMER NEW IN, JAG SKRIVER VAD ALLTING KOMMER IFRÅN OCH VAD DET KOSTAR!
 
Din sko-499:-
Bikbok-249:-
BIkbok-349:-
Bikbok-299:-
Bikbok-299:-
Bikbok-299:-
(dom hör ihop)
Bikbok-499:-
Panduro-39:-/st
Panduro-Limmet-39:-
Kulorna-30:-
Papperna-14:-
Panduro-24:-/st
(jag kommer inte ihåg hurm ycket dom kostade, jag gissar nu, men ungefär så mycket)
(bild på allt!)
 
 
Men ja, det här var allting jag köpte, och jag köpte nog allting för nog över 2000 kronor, eller mamma köpte.. 
hehe, men det här var inte allt, vi köpte lite hundleksaker till Pepsi också..
och det blev ganska mycket det också..
men ja, hoppas att ni gillade bilderna, och att ni har fått lite insperation nu, och köper lite grejer av det här! 
 
Och juste, Bokstäverna ska jag ju dekorera nångång, och det kommer jag göra någongång i veckan, och då får ni bilder på sen! 
Ha det bra! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Diana

Så sjukt fina kläder! :) Oxh juste bokstäverna, gud vad fint det kommer bli med det dära snygga namnet! :) Jah vill ha Calle Järnkrok, Elias Lindholm oxh Brynäs!!! :D <3 Haha nångång kommer ju jah köpa det också! :) <3 asså dom jah ville ha då! :)<3 Kram!

Svar: Haha, tack så jätte mycket! Ah, det skulle vara riktigt snygg, också är det brynäsfärger på dom också, det skulle vara perfekt!
det kommer ju bilder sen, och jag har fixat dom nu, kanske lägger upp bilder nångång här i veckan! :)<3
Elvira Bonnevier

2012-11-25 @ 19:31:47
Postat av: Diana

Hahaha aa, ja gö det! ;) aa riktigt snygg med brynäsfärger jao! :) ♥

Svar: Jadu! läs den då! bokstäverna blev riktigt snygga, har gjort klart dom nu! hoppas du gör det!
Det kommer bli grymt! <3
Elvira Bonnevier

2012-11-26 @ 18:08:38
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Snygga tröjor. :)

Svar: tack så jätte mycket :)
Elvira Bonnevier

2012-12-03 @ 17:50:16
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0