X FACTOR

 
Godkväll på er!
 
jag sitter här och kollar på Xfactor, om jag ska vara ärlig hejar jag faktiskt inte på nån av dom, spelar ingen roll vem som åker ut, men den som är bäst är faktiskt Awa, fast hejar inte på nån som sagt..
 
men jag har varit hemma hos Lorin, och vi har kollat på Portkod 1321.
Faktiskt riktigt bra.. men det är bara två avsnitt kvar nu.. :/
 
men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu, jag ska ta lite chips och cola, sen ska jag leka lite med hunden! 
men nu får ha det så bra, så bloggar jag senare ikväll innan jag lägger mig, tror jag att jag ska göra iallafall..
vi får se, men hejdå! 
 
PUSS <3
 
 
 
Mums säger jag bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0