Älskar den nå sjukt mycket!

hej på er, eller ska jag säga godmorgon på er, ja, det kan jag nog säga eftersom att jag vaknade för ungefär en timme sen, och det var riktigt skönt att sova ut lite, jag gick och la mig halv tolv, när jag satt och åt kvällsmat igår, så höll mina ögon på att bryta ihop, asså jag försökte verkligen och hålla dom uppe, men då fick mamma mig på humör, eller inte humör, utan göra mina ögon lite piggare pga att hon sa kolla, jag såg nåt där ute, och då trodde jag såklart att det var Calle så ja, då blev mina ögon piggare, men iaf, det var riktigt skönt och få sova. 
Och jag har inte hunnit äta frukost än, jag har bara ätit en mandarin och druckit cola, haha, men ah, juste, det jag skulle berätta var om festen igår, asså det var nå grymt mycket folk där, vi fick ihop nästan 4000 kronor eller var det var, asså shit, så många trodde jag inte att det skulle komma, men tur var det att det kom så många då :)
och det var grymt roligt iaf. i början så kom det skit många folk och vi skulle pricka av dom som kom in så vi skulle hålla kom på att alla hade betala, haha, gissa hur det gick? :P
ah, det gick inge bra alls, och sen hade vi inge växel heller så vi fick typ panik när vi jätte många kom, vi hade glömt växel, haha så jävla dåliga vi är, men alla blev nöjda med festen ändå, tror jag. haha :p
 
men ja, idag ska jag på hockey iaf, och det ska bli grymt roligt, fast vi sitter så högt upp man kan komma och det är inte så roligt för då ser jag inte Calle, men det är ju hockeyn man ska se, fast, haha..
men ja, jag ska iaf ha min brynäströja på mig, med min Calle autograf på, åååh, älskar den så himla mycket!
men nu ska jag typ nog äta, duscha, sen drar jag på hockey!
ni får ha det så bra, så kommer det nog ett inlägg när jag kommer hem , inte innan jag åker, men ah, pusshej ;*
 

Kommentarer
Postat av: Cheersisterss

Heej heej, super fin blogg! :)

Va ska du göra idag? Kolla gärna in våran blogg <3

Svar: tack så mycket! Ja, som jag skrev i inlägget, jag ska gå på hockey :)
kollade den nyss :)
Elvira Bonnevier

2012-10-27 @ 12:01:06
URL: http://www.nattstad.se/cheersisterss
Postat av: Cheersisterss

Händer på lovet?:)

Svar: jag vet faktiskt inte, sjdå? :)
Elvira Bonnevier

2012-10-27 @ 17:26:29
URL: http://nattstad.se/cheersisterss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0